Borta bra...

Nu är jag hemma igen efter två nätter i Tylesand. Det var jätteskönt att komma iväg men jag längtade ihjäl mig efter min man och dotter. Lite kort om vadd som har hänt:

Fredag: Sabina kom och hämtade mig med bil klockan elva och vi körde mot Tylesand. Efter att ha checkat in tog vi en promenad på stranden, det blåste kallt men var helt otroligt vackert, därefter tog vi en kaffedrink i baren och kollade på After Beach. Jag var nyfiken på Spaa't så vi gick och bytte om till bikini och gick och bubblade.

På kvällen åt vi middag på Bettans bar, vi satt på terassen och åt med havet som utsikt... Vi var ute en stund på kvällen men båda var jättetrötta så vi somnade redan vid 12.

Lördag: Vi vaknade vid 8 och gick och åt hotellfrukost och sedan gick vi och lade oss igen =). Till lunch åt vi en pizza på en Pizzeria i närheten och sedan kom resten av tjejerna från Borås. På lördan var det betydligt bättre väder men det blåste kallt, vi trotsade vinden och gick ner på stranden. När vi kom tillbaka till hotellet gick vi in på spaa't och duchade varmt, då balkongen till spaa't ligger i anslutning till After Beachen satte vi oss därute i bikini och njöt av bra musik och solen.

På kvällen blev vi inbjudna på grannarnas rum, tre herrar från Kungälv (?) och fler från hotellet anslöt under kvällen, de flesta ställde upp sina dörran till rummet så att folk kunde komma in och förfesta, alltid lika kul att träffa nya människor. Kvällen avslutades återigen på Leifs Lounge och denna gången orkade vi vara uppe till halv tre =).

Söndag: Gick upp 8 igen och åt frukost och därefter sov vi gott till 11. Efter utcheckning på hotellet tog vi alla en promenad till golfresturangen som låg i närheten och åt lunch, därefter åkte vi hem.

Tylesand var otroligt vackert och hotellet var helt klart värd alla sina ++++

+Deras spaa var underbart och frukostbuffen...mmm...

+Kul att Micke Syd var uppe och sjöng en sång uppe på scenen även om han inte planerat för det.

+sushin på Bettans bar och deras utsikt som var magisk.

+Alla underbara vänner som gav mig många skratt

-Att vi fick vänta på en osttallrik i en halvtimma ( men vi fick den ifs till slut gratis)

Jag var förkyld när jag åkte och jag har ju absolut inte blivit bättre så nu väntar några dagar av kurering.....